Trčanje je trenutno vrlo popularno. To je uglavnom zbog činjenice da je trčanje trenutno jedini sport koji se može službeno izvoditi vani. Trenutno su zatvorene sve teretane, što znači da će mnogi ljudi ponovno otkriti ​​trčanje.

Bez obzira jeste li početnik ili profesionalni trkač, svatko od nas trebao bi se pridržavati nekoliko pravila. Za vas smo saželi najvažnije savjete kako se i vi i ostali ne biste zarazili sa COVID-19.

1. Držite distancu

Stajati na udaljenosti od 2 m ne trebate samo na redu za supermarket. Isto vrijedi i za trčanje vani. Pobrinite se da na lokaciji na kojoj trčite ima malo ljudi i da možete držati udaljenost. 
Ako ljudi dolaze prema vama na vašoj ruti, pokušajte ih izbjeći što je više moguće ili možda samo pričekajte trenutak kako bi ljudi mogli da vas prođu.

2. Držite se određenog vremena

Naravno, trenutno nisu samo trkači na ulicama. Neki se još moraju voziti na posao, drugi obavljaju kupovinu ili posjećuju liječnika. Šetnje su također dopuštene. Zato pokušajte trčati trke bilo ujutro ili kasno navečer. Pogotovo vikendom i kad je vrijeme lijepo, u velikim je gradovima teško zadržati distancu. 
Možda je to savršena motivacija da postanete ranoranioc?

3. Sam/a!

Zapravo ne bi trebali to spminjati, jer to bi svatko trebao imati na umu. Nažalost, još uvijek često vidimo na ulicama da to nije tako! Pridržavajte se pravila samostalnog trčanja. Možete naravno ići trčati s ljudima iz vašeg domaćinstva. Ipak, pokušajte to izbjeći što je češće moguće kako biste ovdje pružili dobar primjer.

 

4. Prava odjeća

Ovdje se, naravno, manje radi o pravim hlačama ili tenisicama, već o pokrivalima za usta. Kada trčite, izdahnete kroz otvorena usta i na taj način vrlo lako širite viruse. Stoga preporučujemo pokrivanje usta. Bez obzira dali ćete to učiniti s krpom, šalom ili maskom. 

5. Sigurnost prije svega

Odgovorno postupite prema svemu. Dakle, prije nego što počnete trčati, budite sigurni možete li nanijeti štetu sebi ili drugima.